Skip to content
Zadania:
- wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych,
- budowanie i systematyczny rozwój współpracy oraz relacji z nowymi oraz dotychczasowymi klientami,
- współpraca z handlowcami w wyspecyfikowaniu maszyn,
- doradztwo techniczne w zakresie diagnostyki i rozwiązywania problemów,
- promocja oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
- raportowanie o wynikach pracy.
Wymagania:
- wykształcenie techniczne/wyższe,
- zainteresowanie nowinkami technicznymi,
- komunikatywność i sumienność,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem,
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość branży rolniczej.
Oferujemy:
- atrakcyjne, stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe benefity,
- atrakcyjne wynagrodzenie, system prowizyjny uzależniony od osiąganych wyników,
- niezbędne narzędzia pracy,
- uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach prowadzonych przez ekspertów,
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.