Zadania:

  • wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych,
  • budowanie i systematyczny rozwój współpracy oraz relacji z nowymi oraz dotychczasowymi klientami,
  • współpraca z handlowcami w wyspecyfikowaniu maszyn,
  • doradztwo techniczne w zakresie diagnostyki i rozwiązywania problemów,
  • promocja oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
  • raportowanie o wynikach pracy.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne/wyższe,
  • zainteresowanie nowinkami technicznymi,
  • komunikatywność i sumienność,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem,
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość branży rolniczej.

Oferujemy:

  • atrakcyjne, stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe benefity,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system prowizyjny uzależniony od osiąganych wyników,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach prowadzonych przez ekspertów,
  • przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole.
EnglishPolish